Bdfurniture.lt galite atsiskaityti skirtingais būdais:
- Mokant internetinėje svetainėje
- Banko pavedimu
Baldų gamybai gali būti reikalingas avansinis mokėjimas.
Banko pavedimu
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų sąskaitą iki prekių pristatymo dienos (jeigu nebuvo sutarta kitaip). Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti savo užsakymo numerį (pvz.: #1234)
Mokėjimas internetinėje svetainėje
Suformavus užsakymo krepšelį, mokėjimą galite atlikti mūsų internetinėje svetainėje. Mokėjimai vykdomi per “Payserą” platformą.
Siekiant išvengti bet kokių neaiškumų, visada galite kreiptis info@bdfurniture.lt ir gausite visus atsakymus dėl atsiskaitymo.
Pinigų grąžinimas
Pinigų grąžinimas daromas banko pavedimu. Esant klausimas dėl prekių ir grąžinimo, rašykite info@bdfurniture.lt.
Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:
- grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, etiketės ir kt., pridėta instrukcija ir garantinis lapas, jei yra);
- grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje (pakuotės atidarymas prekės apžiūrėjimui yra galimas);
- kokybiškų baldų, kurie buvo surinkti ar buvo bandyti surinkti grąžinti negalima;
- prekė turi būti nesugadinta;
- grąžinama pilna baldo komplektacija;
- prie grąžinamos prekės pridėti PVM sąskaitą faktūrą arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį;
- už grąžinamą prekę ir jos komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės;
- pirkėjas negali grąžinti prekės:
- baldas buvo gamintas pagal specialius vartotojo nurodymus, kuris nėra pagamintas iš anksto, ir kuris gaminamas, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą;
Grąžinamas baldas turi būti supakuotas kuo saugiau, kad vežimo metu baldas nebūtų pažeistas. Pirkėjas yra atsakingas už baldo kokybę nuo momento, kai gavo baldą iki tol, kol pardavėjas priėmė baldą atgal iš pirkėjo.